ETERNITY

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۱/۲۷
    136
  • ۹۴/۰۱/۱۷
    135
  • ۹۴/۰۱/۱۷
    134
  • ۹۴/۰۱/۰۷
    133
  • ۹۴/۰۱/۰۷
    132
  • ۹۴/۰۱/۰۷
    131
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    130
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    129
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    128
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    127
پیوندهای روزانه

36

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۲۳ ب.ظ

... و بهار هم داره می یاد , البته بهار و در وافع طراوت و تازگی و رنگهای فراوانش توی پس زمینه سبزش رو خیلی دوست دارم 

خوب به عبارت دیگه , بهار فصل مورد علاقه منه باقی فصلا هم دوست دارم ولی خوب دیگه بهار سوگلیه P; آها الان بعضی ها شروع می کنن :/

خوب داشتم می گفتم: 

بهار رو دوست دارم بهار رو , طبیعت رو , آواز پرنده های کوچولو , نسیمی که با بوی خوش شکوفه های درختای میوه در هم آمیخته و به مشام می رسه چقدر لذت بخشه نه چیزایی که آدما به این فصل چسبوندن تازه فکر می کنن خیلی هم قشنگه و خیلی هم متمدنانه هست 

حالا من بهش می گم عیاشی !

با خودم فکر می کنم واقعا نمی شه از طبیعت لذت برد ولی بهش آسیب نزد یا به خودمون صدمه نزنیم البته صدمه به قلبمون  و رک بگم به عاقبتمون ؟

نه دیگه لابد نمی شه :|

۹۲/۱۲/۲۸
مصطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">